نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تولد نـــی نـــی وبلاگـــــــــ

1389/10/10 3:14
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق خلاق

رشد و همه گیر شدن اینترنت به حدی است که اکثر افراد جذب آن شده اند، کودکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. طی سال های اخیر، تعداد والدینی که تصمیم  به ثبت خاطره ها، لحظه ها و مطالب مربوط به فرزندان خود در اینترنت گرفته اند رو به افزایش نهاده است. حساسیت مسائل مربوط به کودکان و احساس نیاز به پایگاهی برای این گروه از وبلاگ نویسان جهت تخصصی کردن فعالیت آنها و ارتباط ساده تر با یکدیگر، ما را بر آن داشت تا محیطی امن و سالم جهت حصول این اهداف فراهم آوریم. در این راستا سایت نی نی وبلاگ با توکل به خداوند در تاریخ دهم/دی ماه/یک هزار و سیصد و هشتاد و نه، به عنوان اولین سایت وبلاگ دهی تخصصی کودک، فعالیت خود را در عرصه جهانی آغاز نمود.

 

نی نی وبلاگ تلاش دارد محیطی را فراهم نماید که نی نی های امروز، سال ها بعد قادر باشند مطالب، خاطرات، تصاویر و نوشته هایی را بخوانند که مربوط به خودشان است و توسط عزیزانی ثبت شده که این وبلاگ را به برکت ظهور او برپا کرده اند .

 

از اهداف اصلی این سایت حفظ حریم خصوصی کاربران و محافظت از اطلاعات آنان، فراهم آوردن محیطی سالم، استفاده راحت از امکانات برای تمام افراد، ترویج وبلاگ نویسی تخصصی نی نی و  آموزش می باشد .

 

امکان استفاده از خدمات این پایگاه تنها برای افرادی مجاز می باشد که تصمیم به انتشار مطالب، مقالات و اطلاعات مربوط به کودک را دارند. در صورت ثبت وبلاگی با موضوعی غیرمرتبط، بلافاصله نسبت به حذف آن وبلاگ اقدام خواهد شد. همچنین در صورت مشاهده تخلف با خاطی طبق قانون جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران برخورد خواهد شد.

 

هزینه های این سایت از حامیان مالی و تبلیغات تامین می گردد . لازم به ذکر است که در راستای اهداف این سایت ، ده درصد از سود حاصل از نی نی وبلاگ بصورت ماهانه صرف امور خیریه می شود.


همچنین از استاد ارزشمند ، جناب آقای دکتر زعفریان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بخاطر تمام  راهنمائیها و حمایت هایشان کمال تشکر را داریم .

 

مدیریت سایت نی نی وبلاگ

پسندها (5)

نظرات (3)

sargol
16 دی 89 19:25
salam bebekhshid man weblogi ke dorost kardam moteasefane bakhshe modiriyat baz mishe ama khode weblog baz nemishe lotfan residegi konid mamnoon

سلام
مشکل وبلاگتون تا فردا بعد از ظهر (روز جمعه) برطرف خواهد شد .
از بروز این مشکل پوزش می طلبیم .
مامان نی نی ناز
17 بهمن 89 11:23
سلام ایدتون عالییییییییییییه یک دنیا تشکر از طرف همه مامانا و نی نیای نی نی وبلاگ
مامان امیرعلی جیگر
10 دی 91 12:23
مدیر جان تولده 2 سالگی نی نی وبلاگو بهتون تبریک میگم.