نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

نی نی وبلاگ 9 ساله شد

1398/10/9 23:16
1,526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها! سلام مامانا و باباهای گل 💐

تولدمون مبااارک 🎁

امسال روی کیک تولدمون 9 تا شمع داریم. بلههههه ... امروز نُه ساله شدیم و با اشتیاق وارد دهمین سالِ فعالیت نی نی وبلاگ میشیم.
این همه مدت، شاهد روزهای شاد و قشنگِ همدیگر بودیم، بعضی روزها هم سخت بود اما تلاش کردیم و خدا را شکر که توانستیم به اینجا برسیم.
خدای بزرگ را شاکریم که توانسته ایم به جایی برسیم که میزبان نوشته ها و عکس ها و خاطره های تلخ و شیرینِ ده ها هزار نی نیِ فارسی زبان از سراسر دنیا باشیم و هر روز به تعداد اعضای خانواده بزرگ مان اضافه می شود.

نی نی وبلاگ 9 ساله شد

منتظر احساسات شما هستیم

به مناسبت تولد نی نی وبلاگ، منتظر عکس‌ها و خاطرات و نوشته‌های زیبای شما در وبلاگ تان هستیم. لطفا از افکار، تجربه ها، و احساس خود درباره نی نی وبلاگ و خاطراتِ تان از زمانِ ورود به نی نی وبلاگ، بنویسید؛ حتما با افتخار آنها را در صفحه اصلیِ وبسایت به اشتراک خواهیم گذاشت.

در سالی که گذشته چه کردیم

در سالی که گذشت بروز رسانی هایی در بخش گفتگوی زنده (نی نی گپ) داشتیم و تلاش کردیم این خدمت را حسابی برای شما خوشگل و کاربردی کنیم.
بروزرسانی هایی هم در بخش پرسش و پاسخ داشتیم تا بتوان بهتر و ساده تر، سوالات در موضوع های کودک و خانواده و ... را مطرح کرد و به سوالات مطرح شده جواب داد.
و البته که بصورت مستمر بروزرسانی ها و بهبودهای کوچک در سایر بخش های نی نی وبلاگ انجام شد تا احساسِ بهتری از حضور و نوشتن و خواندن در نی نی وبلاگ داشته باشیم.

نی نی کارتون

شگفتانه ما برای شما در تولدِ 9 سالگیِ نی‌نی‌وبلاگ، کلوب کارتون و انیمیشن است. 😎

طی مذاکراتی که با تیم آپارات و مدیریت محترم این مجموعه داشتیم، توانستیم با همکاری آپارات کودک، بخش کارتون های نی نی وبلاگ را راه‌اندازی کنیم و این خدمت از امروز در دسترس شماست.

نی نی کارتون به چه دردی میخوره؟

اینجا یک دنیا کارتون داریم! می توانید چند سال به صورت مداوم کارتون ببینید! 😲 هم نی نی ها و هم بابا و مامان ها.
با این بخشِ جدید دیگر نیاز نیست شما و دلبندتان راهِ دوری بروید. 😁 همینجا در نی نی وبلاگ از میان 310 دسته بندی متنوع و نزدیک به 20هزار عنوان کارتون، هر چه دوست دارید انتخاب کنید و ببینید.
این بخش هم اکنون به صورت آزمایشی راه اندازی شده و برنامه هایی برای توسعه بیشتر آن داریم.
و البته لازم به یادآوری است که هزینه اینترنت شما در نی نی وبلاگ (و آپارات) نیم بها (برای مخابرات یک چهارم بها) محاسبه می شود. پس با خیال راحت دو برابر کارتون تماشا کنید!
در این آدرس می توانید به نی نی کارتون دسترسی داشته باشید : niniweblog.com/cartoon

کارتون و انیمیشن نی نی وبلاگ

پسندها (6)

نظرات (2)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
7 مرداد 99 11:45
به به با تاخير مباركه تولد ني ني وبلاگ جونمممم😘

28 تیر 00 11:15
امیدوارم تولد ۱۱ سالگی نی نی وبلاگ رو ببینیم🌹دفتر خاطرات همیشه ی من