نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آتلیه تخصصی عکاسی کودک، نوزاد و بارداری تیناز همراه با عکاسی خانوادگی

1398/4/23 13:19
3,329 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آتلیه؛ جایی که که برای عکاسی از رویدادی خاص مثل عروسی و عقد کنان یا مراحلی از زندگی مثل بارداری نوزادی و کودکی به آن مراجعه می کنیم، تا با ثبت عکس آن رویداد، آدم ها برای همیشه در قاب تصویر جاودانه شوند.

فرق عکاسی ها و آتلیه ها در چیست؟

عکاسی ها معمولا مغازه های کوچکی هستند که فعالیتشان محدود به خدمات عکس پرسنلی و تک عکس های کلاسیک است. اما آتلیه های عکاسی با هدفی خاص برپا می شوند و زمینه فعالیتشان گسترده تر می باشد؛ مانند آتلیه عکس عروس، آتلیه عکس بارداری، آتلیه نوزاد و آتلیه کودک.

فرق عکاسی ها و آتلیه ها در چیست

آتلیه های تخصصی معمولا در یک رده عکاسی فعالیت دارند مثل آتلیه عروس که در زمینه عکس عروس فعالیت دارد و دکورهای مناسب با این سبک عکاسی را داراست. قطعا آتلیه های عروسی گزینه مناسبی برای عکس بارداری و کودک و نوزاد نیستند و بالعکس آتلیه های کودک نوزاد و بارداری نمی توانند نیازهای عکاسی عروس را برآورده سازند. پس بهتر است برای هر عکسی آتلیه تخصصی آن را پیدا کنیم.

آتلیه تخصصی کودک تیناز

در آتلیه های کودک که با هدف عکاسی از کودکان تاسیس می شوند می توان تنوع دکورهای عکاسی کودک را مشاهده نمود. یک آتلیه عکاسی کودک خوب برای سنین نوزادی تا 10 سالگی که برای کودکان است تنوع دکور بالایی دارد؛ اعم از دکورهای نوزادی و لباس های نوزادی، دکورهای دندونی، دکورهای تولد اعداد سن کودک و بکگراندهای رنگی و شاد مناسب کودکان که قطعا در آتلیه های بزرگسال پیدا نمی شوند.

آتلیه کودک تیناز

آتلیه بارداری

آتلیه بارداری یکی از زیر شاخه های تخصصی عکاسی پرتره می باشد. این نوع عکاسی تکنیک های خاص خود را می طلبد. تکنیک های نورپردازی، پوز دهی و عکاسی این شاخه باید خلاقانه و متناسب با حال و هوای بارداری باشد تا بتواند لطافت و زیبایی این دوران را به تصویر بکشد.

معمولا آتلیه های تخصصی بارداری از لباس های بارداری متناسب با دکورهای خود برخوردارند و این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند تا بتوانند از لباس ها و اکسسورهای بارداری داخل آتلیه استفاده کنند.

آتلیه بارداری تیناز

آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد یکی از تخصصی ترین و خاص ترین انواع آتلیه های تخصصی است. عکاسی از نوزاد مستلزم تجربه و مهارت کافی تیم عکاسی و صبر و حوصله زیاد هم از جانب عکاس و هم از طرف خانواده نوزاد می باشد.

آتلیه نوزاد باید شرایط محیطی مناسبی را برای این سوژه حساس فراهم آورد. شرایطی مانند دمای مناسب و محیطی بهداشتی برای نوزاد.

عکاسی از نوزاد ممکن است زمان بسیار طولانی طول بکشد. چون عکس نوزاد لطفش به خواب بودن بچه و پوزهای زیبایی است که فقط در حالت خواب می توان از نوزاد گرفت، عکاسان حرفه ای این امر همواره صبر می کنند تا بچه به خواب عمیق فرو برود.

آتلیه نوزاد تیناز

آتلیه کودک

آتلیه کودک به آتلیه ای گفته می شود که با استفاده از دکورها، بکگراند ها، نورپردازی و رفتار متناسب با سن کودک بتواند عکس هایی در خور سن و سال کودک ثبت کند و زیبایی های این دوران را به تصویر بکشد.

عکاسی از کودک کاملا با عکاسی از بزرگسال متفاوت است و احتیاج به شناخت کافی از کودکان دارد. اگر عکاس کودک کار با کودکان را بلد نباشد، جلسه عکاسی می تواند نتیجه خوبی نداشته باشد یا اصلا موفقیت آمیز نباشد.

آتلیه تیناز

آتیه تیناز با هدف ثبت تصاویر زیبا و خاطره انگیز از مراحل زندگی شما عزیزان و فرزند دلبندتان، با تکیه بر تخصص و توانایی پرسنل کارآزموده و متخصص و به کارگیری تجهیزات به روز و دکورهای بسیار متنوع سعی در جلب رضایت شما عزیزان و ثبت خاطرات زیبای شما دارد.

برای دیدن نمونه کارهای متنوع عکاسی داخل آتلیه و عکاسی فضای باز، و همچنین اطلاع از شرایط آتلیه تیناز به سایت آتلیه تیناز مراجعه فرمایید.

پسندها (6)

نظرات (0)