نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

هزینه اقامت در هتل‌های اصفهان چقدر است؟

1397/11/1 12:04
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اصفهان، یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است و یکی از اولین مقصدهای گردشگران خارجی. در نوروز هر سال نزدیک به دو میلیون نفر به این شهر سفر می‌کنند و وقتی تعداد مسافران یک شهر بالا برود، بحث اسکان آنها هم به میان می‌آید. اصفهان نزدیک به 80 هتل دارد که قیمت رزرو آنها از 80 هزار تومان شروع و تا 1 میلیون و 300 هزار تومان برای هتل‌هایی مثل هتل عباسی می‌رسد. اما هزینه رزرو دیگر هتل‌های اصفهان با توجه به ستاره‌های آنها چقدر است؟

هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر اصفهان درست روبه‌روی زاینده‌رود قرار گرفته و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به جاهای دیدنی شهر مثل میدان نقش جهان و محله جلفا رسید. این هتل از دو ساختمان تشکیل شده که یکی جدید و دیگری همان بنایی‌ست که از 50 سال پیش باقی مانده، اگرچه در طول این سال‌ها بازسازی‌اش هم کرده‌اند. هتل پارسیان کوثر دارای باغ پر گل و گیاه باصفایی است که دورتا دورش برای نشستن تخت گذاشته‌اند، پنج رستوران دارد که هر کدام متفاوت از دیگری است. سالن بیلیارد، جكوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن تنيس روی میز هم برای مسافران علاقه‌مند به ورزش و تفریح آماده شده. هزینه رزرو اتاق در این هتل از 316 هزار تومان شروع می‌شود و تا 756 هزار تومان هم می‌رسد.


هتل آسمان

هتل آسمان اصفهان برخلاف هتل پارسیان کوثر چهارستاره دارد، اما کم شدن یک ستاره، 100 هزار تومان هم از هزینه رزرو هتل کم کرده. هزینه رزرو از 206 هزار تومان شروع و در گران‌ترین حالت به 485 هزار تومان ختم می‌شود. هتل آسمان کمی دورتر از زاینده‌رود قرار گرفته، ولی نمای بلندش باعث می‌شود دید خوبی به زاینده‌رود و پل‌هایش داشته باشد. آنچه باعث معروفیت این هتل در آسمان شده، رستوران گردانش است.


هتل زهره

هتل‌های نزدیک به جاهای توریستی بین مسافران طرفدار بیشتری دارند و هتل زهره اصفهان هم از این قاعده مستثنی نیست. هتل زهره، در ده دقیقه‌ای زاینده‌رود قرار گرفته و از هتل‌های سه ستاره شهر به شمار می‌رود. این هتل از آنجایی که دارای اتاق‌های  VIP و عروس و داماد است، مورد توجه کسانی که تازه ازدواج کرده‌اند هم قرار می‌گیرد. قیمت‌ها در این هتل از 134 هزار تومان شروع می‌شود و برای سوئیت کانکت آن باید 600 هزار تومان پرداخت.

 

اما قیمت هتل‌های یک و دوستاره اصفهان به چه صورت است؟ قیمت این هتل‌ها از 80 شروع می‌شود و تا 180 هم ادامه پیدا می‌کند. اصفهان شهری تاریخی‌ست و مثل بیشتر شهرهای تاریخی از داشتن اقامتگاه سنتی نیز بی‌بهره نیست. بیشتر این اقامتگاه‌های سنتی خانه‌هایی تاریخی هستند که کاربری هتل را پیدا کرده‌اند و نزدیک جاذبه‌های توریستی شهرند. قیمت رزرو این اقامتگاه‌های سنتی از 82 هزار تومان شروع می‌شود و در گران‌ترین حالت به 182 هزار تومان برای اتاق چهارتخته می‌رسد، گزینه‌ای که وقتی به صورت دسته جمعی به اصفهان سفر می‌کنید می‌تواند در کم کردن هزینه‌های اقامت به شما کمک کند.

پسندها (1)

نظرات (0)