نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تغییرات اساسی در منوی کاربری نی نی وبلاگ

1396/5/3 1:28
42,750 بازدید
اشتراک گذاری

 

چندیست استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها به قدری فراگیر شده است که دیگر کمتر کسی از سیستم های کامپیوتر شخصی برای انجام امور روزمره خود استفاده می کند.

سهولت دسترسی و کاربری های آسان در تلفن های هوشمند و انواع تبلت ها از جمله مواردیست که باعث می گردد تا افراد برای بهره مندی از خدمات ارائه شده در فضای مجازی، از این دستگاه ها استفاده نمایند.

وبسایت نی نی وبلاگ در ادامه تغییرات و خدمات مستمر خود در راستای ایجاد سهولت در مدیریت وبلاگ برای نی نی وبلاگیها، همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها اقدام به رونمائی از نسخه جدید منوی کاربری نموده است.

تا پیش از این، بروزرسانی وبلاگ از طریق نسخه سابق منوی کاربری نی نی وبلاگ مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده بود؛ از این پس و با نسخه جدید منوی کاربری، تقریبا تمامی مشکلات پیشین در بروزرسانی وبلاگ از طریق موبایل و تبلت برطرف گردیده است.

علاوه بر این موارد، طراحی ظاهری جدید و بهبود خدمات پیشین را نیز می توان از مزایای این تغییرات دانست.

 

 

در ادامه به چند مورد از مزایای نسخه جدید منوی کاربری اشاره می گردد :

  • برطرف شدن مشکلات نسخه قبل
  • بهبود و ارتقای ظاهری و فنی
  • سهولت دسترسی به منوها و استفاده از ابزارها
  • نمایش بهتر در تبلت و موبایل
  • افزایش امنیت با بکارگیری پروتکل SSL
  • ارتقاء گفتگوی زنده (نی نی گپ) به نسخه 96
  • ارتقاء رابط کاربری (UI) نی نی تلگراف
  • مشخص بودن اعلانات جدید
  • تخصیص آدرس های مجزا به بخش های مختلف منو

هنگام استفاده از نسخه ی جدید منوی کاربری، اگر با مشکلی مواجه شدید، مورد را با شرح کامل به مدیریت نی نی وبلاگ تلگراف نمائید.

همچنین از شما خواهشمندیم جهت یاری نی نی وبلاگ در ارتقاء خدمات خود، پاسخ این سوال را در بخش نظرات همین پست ثبت فرمائید :

انجام تغییرات در وبسایت نی نی وبلاگ جهت سهولت استفاده در موبایل و تبلت، چند درصد در انگیزه شما برای بروزرسانی وبلاگتان تاثیر گذار خواهد بود؟

پیشاپیش از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم
موفق و پیروز باشید
مدیریت نی نی وبلاگ

پسندها (12)

نظرات (11)

مامان پریسا
3 مرداد 96 2:21
با سلام و خسته نباشید. من مدت ها بود که دیگه نتونسته بودم وبلاگ دخترم رو به روز رسانی کنم. اما در چند روز گذشته که متوجه شدم از طریق تلگرام میتونم پست بفرستم. خیلی خوشحال شدم و مرتب در حال ثبت خاطرات دخترم هستم. از مدیریت ممنونم که همیشه به فکر کاربران هستن. پیروز باشید
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام خیلی خوشحالیم که به کمک خدمات جدید نی نی وبلاگ، حضور شما را مجدد در نی نی وبلاگ داریم.
مامان علی و حسین
3 مرداد 96 9:00
باسلام میلاد حضرت معصومه(س) مبارک باد ممنون بابت تغییرات جدید که انگیزه من رو برای بروز رسانی وبلاگ بسیاااار بالا برده موفق و پیروز باشید
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام این روز عزیز بر شما نیز مبارک این نظر شما ما را برای بهبود هر چه بیشتر سایر بخش های سایت، پرانگیزه تر خواهد کرد.
مامان ۳ تا نی نی
3 مرداد 96 12:51
..من ۷ سال پیش از اولین افرادی بودم که امدم نی نی وبلاگ..و عاشقش بودم...اما بعد تولد فرزندان دوم و سوم دیگه نتونستم زیاد سر بزنم...و فقط برا بعدی ها وبلاگ ساختم و تمام...اما الان با این امکان حدیدتون کلی شاد شدم و شروع کردم دوباره به ثبت خاطراتشون و از اینستگرام کمتر استفاده میکنم برا ثبت خاطره. واقعا ممنونم
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام این باعث افتخار مجموعه نی نی وبلاگ است که مجددا میزبان شما باشد. از این پس با منوی جدید، پست گذاشتن توسط موبایل نیز لذت بخش خواهد بود. امتحان کنید .. نی نی وبلاگ دفتر خاطرات دلبندان شماست که ان شاالله برای همیشه باقی خواهد ماند.
مامان راضیه
3 مرداد 96 12:58
ممنون نی نی وبلاگ مثل همیشه سورپرایز بزرگی بود
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام سپاس از شما نظر شما موجب دلگرمی ما است، یک انرژی خوب برای انجام سورپرایزهای آینده
الهام
3 مرداد 96 13:19
پاسخ: به میزان بسیار زیادی تشکر از زحمات تیم نی نی وبلاگ
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام انجام وظیفه است. با این میزان از تاثیر در انگیزه شما، گریزی از بروزرسانی صفحات اصلی سایت و وبلاگ ها نیز نیست
ماجون
3 مرداد 96 13:29
من این تغییرات را میپسندم ممنونم از شما
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام خوشحالیم که مورد توجه شما بوده است
عمه فروغ
3 مرداد 96 13:29
ممنونم از تلاش های بی وقفتون منوی جدید بسیار زیبا و عالی هست خوشحالم که عضو کوچکی از این خانواده بزرگ هستم پایدار باشی نی نی وبلاگ
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سپاس از انرژی فوق العاده مثبت شما نی نی وبلاگ پایدار نخواهد بود مگر با حمایت تک تک اعضای خود
مامان امیرحسین
3 مرداد 96 16:50
قطعا به میزان زیادی خیلی ممنون بابت این تغییرات
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سپاس خرسندیم از اینکه تغییرات اخیر، انگیزه نی نی وبلاگی ماندن را برای شما به میزان زیادی افزایش داده است.
بانو
4 مرداد 96 1:25
فقط اومدم بگم تشکر ویژه از مدیریت نی نی وبلاگ به خاطر زحماتشون خسته نباشید میگم به تیم زحمت کش نی نی وبلاگ ممنون بابت زحمات و امکانات ویژه ای که برای کاربران در نظر میگیرین خدا قوت پاینده باشین
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
با سلام سپاس از لطفتون شما و نی نی وبلاگیها لیاقت بهترین خدمات را در فضای مجازی دارید
( باباي نگين و محمد حسین )
4 مرداد 96 9:14
سلام.مثل همیشه عاااااااااااااالیه. دست مریزاد
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام ممنون از ابراز لطف شما
مامان فريبا
5 مرداد 96 9:19
مث همیشه غافلگیرمون کردی نی نی وبلاگ. عاشق این پویایی و تلاشتونم که تمومی نداره و خیلی به آدم انگیزه میده که اونم در رشد و تعالی باشه. همون لحظه که وارد شدم روز دختر رو برای دخترکم توی وبلاگش یادبود کنم با دیدن این چهره ی زیبای آسان و کاربردی کلی حظ کردم. آخه من خیلی وقته که با موبایل، سه تا وبلاگ بچه هام رو بروز نگه میدارم و خب کار سختی بود هر چند عشق به نوشتن برای بچه هام باعث میشد به سختیش توجهی نکنم؛ اما این کار قشنگتون واقعاً به آدم ثابت میکنه که تنها نیست و یه میزبان و پشتیبان همیشگی داره که حواسش بهش هست و همیشه در تدارک بهترینهاست واسه ش. جاودانه پویا باشید مهربونا!
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
پیام پر از محبت شما به اطلاع تک تک بچه های تیم نی نی وبلاگ رسید مسلما شما تنها نیستید و نی نی وبلاگ حامی تمامی نی نی وبلاگیها خواهد بود حمایت های شما به ما انرژی خواهد داد منتظر اخبار خوب باشید ..